X
تبلیغات
اطلاعات خودرو لیفان

lifan520

کیانوش ناویا

lifan520

http://lifan520.blogfa.com

اطلاعات خودرو لیفان

اطلاعات خودرو لیفان - کرمان موتور برترین خودروساز ایران

اطلاعات خودرو لیفان

در این وبلاگ سعی میشود تا اطلاعات کاملی از خودروی لیفان در اختیار مخاطبین عزیز قرار گیرد وتنها هدف از بین بردن دیدگاههای مغزضانه و خالی از حقیقتی است که در بین عده ای نسبت به خودرو های چینی وجود دارد میباشد باشد که همواره با چشمی باز وذهنی خالی از تعصبات واهی قضاوت کنیم و در نهایت تصمیم بگیریم .نگارنده ی این وبلاگ سعی دارد تا این وبلاگ را به مکانی جهت تبادل نظر در مورد خودرو لیفان تبدیل نمایدکه این مشارکت کلیه علاقمندان و بخصوص لیفان سواران را می طلبد. اطلاعات فنی و تخصصی در مورد لیفان

اطلاعات خودرو لیفان

 
کاربر مهمان، خوش آمديد!   امروز  
 
فهرست اصلی
لینکهای سریع
صفحه اول
آرشیو
ایمیل
موضوعات





آرشیو مطالب

لینکستان
آرشیو تماس با ما


کرمان موتور برترین خودروساز ایران

 
تاريخچه

شركت كرمان موتور (سهامي خاص) در اسفند سال 1373 تاسيس و در اسفند ماه همان سال تحت شماره 111476 در اداره ثبت شركتها و مالكيت صنعتي تهران به ثبت رسيده است. دفتر مركزي شركت در كيلومتر 16 جاده مخصوص كرج واقع و هدف از تاسيس شركت به موجب ماده 2 اساسنامه عبارتست از :

الف) ساخت، مونتاژ و فروش اتومبيل سواري، و ارائه خدمات بعد از فروش محصولات.

ب) انجام هرگونه عمليات و اقدام تجاري و فعاليتهاي مربوط كه بطور صريح ، ضمني و يا تقسيم در رابطه با اهداف پيش بيني شده باشد.






استراتژيهاي بازاريابي شركت

برنامه استراتژيك شركت مبتني بر ايجاد، حفظ و توسعه سهم بازار هاي هدف و ارتقاء قابليت رقابت پذيري شركت باشناسايي بخشهاي كليدي بازار و روند تحولات آتي آن با تاكيد بر تحقق فرهنگ جامع رضايت مشتري براي دستيابي به اهداف بازاريابي و فروش تعريف شده است براي نيل به اين مقصود واحدهاي بازاريابي بايد استراتژيهاي را با محوريت رصد بازارهاي داخلي و خارجي ، و حفظ و توسعه آن با توجه به جذابيتهاي بازار و توان رقابتي مد نظر قرارداذه و زير ساختهاي لازم جهت پياده سازي اين استراتژيها را فراهم نمايند.



فروش و خدمات پس از فروش

خدمات به مشتريان در شركتهاي توليدي شامل دو بخش فروش محصولات و خدمات پس از فروش مي باشد به همين جهت شركت كرمان موتور براي افزايش ارائه خدمات خود اقدام به گسترش شبكه فروش و خدمات پس از فروش خودنموده است.
در آينده جايگاه فروش در شركت كرمان موتور با توجه به افزايش تيراژ توليد محصولات و شرايط بازار يابي رقابتي اهميت به سزايي دارد و در چنين شرايطي شركت بايد در جلب نظر مشتريان تلاش نمايد. در اين راستا مديريت فروش همچون حلقه اي مهم و موثر در زنجيره ارزش شركت پاسخگويي به خواسته هاي مشتريان و انتقال نيازهاي آنها به واحد طراحي و توليدي را به عهده داشته است. جهت افزايش هر چه بيشتر موفقيت شركت واحد فروش طرحهايي را انجام داده كه اهم آنها به شرح ذيل است.
1-پيش بيني روشهاي متنوع فروش نظير انواع فروشهاي فوري، ليزينگ خودرو، فروشهاي غير متمركز( حضوري-اماني-نمايندگي) و همچنين تخصيص خودرو به تعهدات بلندمدت به نحوي كه اهداف كمي واحد فروش علي رغم محدوديتهاي متعدد واحدهاي توليدي به سهولت به انجام رسيد.
2-توسعه مكانيزم فروش نظير غير متمركز كردن عمليات اجرايي فروش واگذاري تدريجي به نمايندگي مجاز ، تصحيح كانالهاي توزيع و ترويج محصول ، برنامه ريزي جهت Online شدن سيستم فروش خودرو و امكان سنجي ايجاد عمليات هاي مجاز و فروش خودرو.
3-تلاش جهت افزايش تنوع در رنگ محصولات و به حداقل رساندن بهاي ما به التفاوت رنگها در بازار.
4-رسيدگي به شكايات مشتريان و جلب رضايت آنها از طريق جبران خسارت وارده در حدود مقدورات و توسعه كمي و كيفي پاسخگويي به شكايات مشتريان و سيستم رسيدگي به شكايات.
5-توسعه و اصلاح سيستم تلفن گويا و برقراري سايت اينترنتي واحد فروش.
6-توسعه فعاليتهاي آموزشي جهت كاركنان فروش ، تحويل خودرو و نمايندگيهاي مجاز به لحاظ كمي و كيفي
21
7-توسعه و تحقيقات بازاريابي در زمينه بررسي ديدگاههاي مشتريان درباره ايجاد تنوع در محصولات ( از نظر رنگ و آپشن و تجهيزات)، شيوه هاي قيمت گذاري و فروش ، خدمات فروش ، و خدمات پس از فروش .
8-بازديد هاي ادواري و منظم از نمايندگي هاي مجاز و كنترل عملكرد نمايندگيها در زمينه هاي فروش و خدمات پس از فروش و ارائه گزارشهاي لازم.
9-تكميل و بهينه سازي طرح شماره گذاري بدون حضور مالك.
با توجه به توسعه توليد خودرو در شركت كرمان موتور و بالا رفتن تعداد توليد انواع خودروي ليفان در آينده بسيار نزديك، شركت احتياج به نمايندگيهاي خدمات پس از فروش دارد كه اين نمايندگيها بايد شامل تمام وسايل و ابزار و تجهيزات مكانيزه روز دنيا را دارا باشند . بخاطر همين شركت باتوجه به حمايت مصرف كننده سعي در مكانيزه كردن تمام نمايندگيهاي خود نموده تا مشتريان در كمترين زمان ممكن از اين خدمات بهره مند شوند . چون امروزه زمان براي مردم از اهميت بسيار برخوردار مي باشد، لذا خدمات انجام شده بايد در مدت زمان كمتري انجام گيرد و اين ممكن نمي گردد مگر در صورت تجهيز و مكانيزه كردن تمام نمايندگيهاي مجاز شركت. و شركت در اين راستا به دنبال خذب تعداد بيشتري نمايندگي در سطح كشور مي باشد و براي جلب نظر نمايندگيها جوايز و تسهيلات مناسبي در نظر گرفته است.



آشنايي با استراتژيهاي شركت


امروزه و در دوران صنعت رقابتي، شركتهايي موفق هستند كه بتوانند صداي مشتريان را به درستي بشنوند و آن كوتاهترين زمان ممكن در سبك و سياق توليد تاثير دهند و محصولاتي را روانه بازار كنند كه مشتريان را بيش از پيش به خود متمايل سازند. در اين شرايط ديگر داشتن گواهينامه استاندارد محصول حداقل هايي هستند كه بايد رعايت شود.
در صنعت خودرو رقابت شديدي بين خودروسازان جهاني جهت كسب سهم بيش از بازار فروش خودرو وجود دارد . اين رقابت موجب شده است تا فرايند طراحي و زير فرايندهاي آن در كانون توجه قرار گيرد.
در اين عرصه دارا بودن يك مركز تحقيقات قوي كه باالزامات زمان حركت نماييد ضامن اعتبار هر شركت خودروسازي از جمله كرمان موتور مي باشد.
مديريت شركت كرمان موتور با اعتقاد راسخ به اين موضوع و باهدف خودروساز شدن واقعي اقدام به تاسيس مركز تحقيقات خودروسواري در قالب مديريت مهندسي نموده است.
اهم پروژه هاي شركت




توسعه رنگ آميزي و مونتاژ خودروها


شركت كرمان موتور رنگ آميزي و مونتاژ خودروهاي زير را به عهده دارد:
1-MVM 2- GOL 3- VERNA 4-AVANTE 5- PRIDE 6- LIFAN 7- LOBO
كه افزايش تنوع رنگ محصولات از استراتژيهاي مديريتي شركت مي باشد.
پروژه توليد خودروي LIFAN بعنوان يك محصول جديد در تركيب محصولات شركت كرمان موتور قرار گرفته است.
مهمترين استراتژي شركت توليد خودروي جديدي به نام LIFAN مي باشد كه اين خودرو با حجم موتور 1.6 ليتر و بصورت دوگانه سوز و بنزين سوز روانه بازار خواهد شد. كه كاملا منطبق با شرايط و ضوابط مربوط به كاهش مصرف سوخت مي باشد.
اين خودرو داراي استاندارد آلايندگي EURO3 مي باشد كه مورد تائيد اداره استاندارد و محيط زيست قرار گرفته است.
پيش بيني توليد LIFAN در سه سال آينده
خودروي LIFAN قرار است در سه سال آتي طي جدول زير تهيه و به بازار عرضه خواهد شد.
شرح سال 89 سال 90 سال 91
LIFAN1.6 (520) 3،000 4،500 6،000
LIFAN1.6 (620) 2،500 5،000 7،500
جمع كل 13،500 9،500 5،500
شركت در راستاي جلب نظر مشتريان و گرفتن قسمتي بيشتري از بازار خودرو در نظر دارد در آينده بسيار نزديك و با توجه به استقبال بي نظير مصرف كنندگان از خودروي LIFAN مدل 520، محصولات جديدتري از اين نوع خودرو را توليد و وارد بازار نمايد. كه مدلهاي جديد خودروهاي ليفان شامل LIFAN مدل 320 و LIFAN مدل 620 مي باشد كه از تكنولوژي روزتر و ادوات و وسايل جانبي و
تزئيني بهتري بهره مي برند. كه هدف اصلي شركت كرمان موتور حمايت از خريدار و راضي نگهداشتن
تمام مشتريان مي باشد را دنبال مي كند.

کیانوش ناویا جمعه بیست و یکم آبان 1389  نظر بدهید!

آخرین مطالب ارسالی
لیفان720
لیفان 820
لیفان 820 در حال تست
لیفان 720 تیپ استاندارد
لیفان 630
لیفان 330 با موتور 1300 سی سی i-VVT
لیفان 530 با موتور 1500 سی سی VVT با قدرت 103 اسب بخار
لیفان 530 مدل 2012 با موتور 1500 سی سی vvt با قدرت 103 اسب بخار

تست تصادف ليفان ايكس 60 و ليفان 620
درباره وب
در این وبلاگ سعی میشود تا اطلاعات کاملی از خودروی لیفان در اختیار مخاطبین عزیز قرار گیرد وتنها هدف از بین بردن دیدگاههای مغزضانه و خالی از حقیقتی است که در بین عده ای نسبت به خودرو های چینی وجود دارد میباشد باشد که همواره با چشمی باز وذهنی خالی از تعصبات واهی قضاوت کنیم و در نهایت تصمیم بگیریم .نگارنده ی این وبلاگ سعی دارد تا این وبلاگ را به مکانی جهت تبادل نظر در مورد خودرو لیفان تبدیل نمایدکه این مشارکت کلیه علاقمندان و بخصوص لیفان سواران را می طلبد.

آمار کاربران
 
چه کسانی به ما لینک دادند؟

نوسندگان

لینک دوستان

بخش ویژه

صفحه اصلي  |  آرشیو |  لینکستان  |  تماس با ما |  طراح قالب